بارسلونا نیوز

مدافع گینه ای بارسا اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام داد.

 

ادگار لی، مدافع جوان و سیاهپوست تیم در بازی تیم برابر هوئسکا در جام حذفی اسپانیا اولین حضور خود در جمع بازیکنان تیم اصلی بارسا را تجربه کرد. او در دقیقه 63 بازی به جای متئو در قلب خط دفاعی تیم قرار گرفت. وی با حضور به موقع در دو صحنه موفق به دفع حملات تیم حریف شد.

 

 

 

او پس از بازی بیان کرد: «من از انجام اولین بازی خود برای تیم بسیار خوشحال هستم. من توانستم اعتماد سرمربی تیم را جلب کنم و تنها هدفم از این پس تمرین سخت تر و بیشتر خواهد بود. هم تیمی هایم پیش از بازی به من گفتند که با تمام قدرت در برابر حریف قرار بگیرم و اجازه هیچ نفوذی را ندهم». وی درباره جرارد پیکه نیز گفت: «او همواره یکی از الگوهای فوتبالی من محسوب میشده است. من به شیوه بازی و عملکرد دفاعی وی علاقه داشتم».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:43 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.